8:00: edzés az Oxygym-ben
Délelőtt: bevásárlás a Skálában
14:00: Buksi oltása az Alpha-Vetben
Délután: ügyintézés a Fehér Palotában (Posta, Media Markt)
19:00: bowling a haverokkal a Five X-ben
A videós tartalmak fogyasztása az elmúlt években jelentősen megnőtt, ami magával hozta a videós hirdetések népszerűségét, és nem csak a közösségi médiában. A fogyasztók a videók 90%-át tudják befogadni, a szöveges tartalmaknak csak a 10%-át.
TV felületeinken keresztül hirdetésed innovatív módon jut el a célközönséghez, miközben ők épp ügyintézésre várnak, vagy a futópadon edzenek.
Mitől lesz hatásos egy TV VIDEÓHIRDETÉS reklám?
Egyértelmű és vonzó üzenete legyen figyelemfelkeltő animációval. A sikeréhez viszont idő kell. Minél tovább fut egy hirdetés, annál jobban beépül a köztudatba, és így válik a hirdetés eredményessé.
Egy ilyen videós hirdetés tervezéséhez nem kell rögtön stábra és 20 óra vágásra gondolni. Fotós és szöveges anyagaidból grafikusaink rövid idő alatt tudnak animált vagy képes videót készíteni.
Például egy ilyet:
Itt az ideje egy kis innovációt belevinni kampányodba, és videós platformokon is megszólítani az utca emberét!
Próbáld ki Te is minimum 3 hónapig, és az első hónap díját elengedjük!